Visualització de contingut web
Servei d'Obtenció de Document CSV
La Direcció General del Cadastre proporciona el servei d'Obtenció de Document CSV.
Aquest servei permet obtindre un PDF generat i catalogat a partir del seu CSV (Codi de Verificació Segur).
Per a realitzar la consulta serà obligatori indicar les següents dades:
- Finalitat.
- CSV.
Opcionalment es podran indicar les següents dades:
- Número d'expedient.
- Documentació: DNI, NIF o NIE.
- Nom.
- Primer cognom.
- Segon cognom.
En aquells casos en els quals la consulta siga satisfactòria, la informació que retornarà el servei és la següent:
- Documentació.
- Nom i cognoms.
- Número d'expedient.
- Document PDF.
- Tipus de Document.
- Descripció del Document.
Pot consultar la següent documentació per a obtindre més informació del servei:
Per a interaccionar amb la Plataforma i consumir estos servicis consulte l'apartat relatiu a Com usar la plataforma.
Per a sol·licitar l'accés als dits servicis haurà d'omplir el següent formulari, firmar-ho digitalment pel titular de l'òrgan sol·licitant i enviar-ho a formularios_interoperabilidad@gva.es.
Verificar la validació de firma d'esta sol·licitud en https://valide.redsara.es/valide/