Visualització de contingut web

Servicio de Comunicación del Cambio de Domicilio

El servici de comunicació del canvi de domicili oferix la possibilitat d'actualitzar les dades del Padró Municipal en els organismes següents:

  • Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT).
  • Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) - Només han d'usar-lo pensionistes de qualsevol tipus i jubilats.
  • Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS).
  • Direcció General de Policia (DGP).
  • Direcció General de Trànsit (DGT) - Per a conductors.
  • Principat d'Astúries.
  • La Rioja.
  • Balears.
  • Junta d'Andalusia.
  • Comunitat Valenciana (Sanitat)

El servei depén de la P lataforma de I ntermediación de l'Estat, que serà la responsable d'enviar les comunicacions del canvi de domicili als diferents organismes receptors d'aquestes.

Els organismes (Ajuntaments (Fabricants de volants) o Portals Prestadors (Diputació – CCAAs)) que desitgen enviar aquestes comunicacions a organismes de l'AGE, hauran de fer-ho a través de la Plataforma d'Intermediació. Aquesta serà la responsable de la identificació i autenticació d'aquests organismes (aplicacions), així com de l'intercanvi dels missatges entre els organismes (ciutadà) i l'organisme extern.

Per a realitzar la Comunicació de canvi de domicili, serà obligatori indicar les següents dades en la petició:

  • Documentació: NIF o NIE.
  • Comunicació: Llista d'organismes a comunicar el domicili.
    • Dades Volant: Generats pel padró municipal.
    • Volant d'empadronament.
      • Data d'expedició.
      • Dades personals.
        • Nom.
        • Primer cognom.
        • Segon cognom.
        • Data de naixement.
        • Codi del municipi de naixement.
        • Codi de la província de naixement.
        • Sexe.
        • Codi de nacionalitat.
        • Tipus de documentació.
        • Documentació.
        • Data alta padró.
      • Direcció d'empadronament:
        • Localitat:
          • Codi de província.
          • Codi de municipi.
          • Codi d'unitat poblacional.
        • Codi postal.
        • Via:
          • Tipus de via.
          • Nom de via.
          • Pseudovía.
        • Numeració:
          • Número.
          • Qualificador número.
          • Número superior.
          • Qualificador número superior.
          • Quilòmetre
          • Hectòmetre.
          • Bloc.
          • Portal.
          • Escala.
          • Planta.
          • Porta.
          • Tipus de local.
        • Signature:
  • Llista d'organismes als quals comunicar el canvi de domicili.
    • Nom de l'organisme.
    • Codi de l'organisme.

 

Opcionalment es podran indicar les següents dades:

  • Nom complet: nom, primer cognom i segon cognom.
  • Dades auxiliars:
    • Dada auxiliar: camp i valor.
    • Email.
    • Mòbil.

 

En aquells casos en els quals la consulta siga satisfactòria, la informació que retornarà el servei és la següent:

  • Documentació: NIF o NIE.
  • Nom complet: nom, primer cognom i segon cognom.
  • Organisme amb la resposta de la comunicació del canvi de domicili:
    • Nom de l'organisme.
    • Codi de l'organisme.
    • Codi d'estat i text (Literal Error) de la resposta..

 

Pot consultar la següent documentació per a obtindre més informació del servei:

 Contrato Integración WS_COMUNICACION_CAMBIO_DOMICILIO

 Ejemplo_CambioDomicilio.zip

Per a interaccionar amb la Plataforma i consumir estos servicis consulte els apartats relatius a Protocol d'Actuació  i Com usar la plataforma.

Per a sol·licitar l'accés als dits servicis haurà d'omplir el següent formulari, firmar-ho digitalment pel titular de l'òrgan sol·licitant i enviar-ho a formularios_interoperabilidad@gva.es.

Verificar la validació de firma d'esta sol·licitud en https://valide.redsara.es/valide/

 Formulari Sol·licitud Accés

 Plantilla Procediments Administratius