Visualització de contingut web

Servici de Consulta de Dades de Residència Legal

El Ministeri de Política Territorial i Funció Pública posa a la disposició dels organismes públics el Servei de consulta de Dades de Residència Legal que ofereix l'estat der esidencia d'un extranjero a Espanya, si és familiar d'un ciutadà comunitari o el tipus d'estada que té permés.

Per a realitzar la consulta de dades de residència legal d'un ciutadà estranger, serà obligatori indicar la documentació (únicament NIE) del titular de la petició. Opcionalment es podran indicar les següents dades:

  • Nom complet (nom, primer cognom i segon cognom).
  • Any de naixement.
  • Nacionalitat.

En aquells casos en els quals la consulta siga satisfactòria, la informació que retornarà el servei és la següent:

  • Documentació (únicament NIE).
  • Codi d'estat i Literal error (descripció de la resposta).
  • Residència.
  • Descripció de l'autorització.
  • Data de la resolució.
  • Data de caducitat.
  • Renovació: Data de la sol·licitud de la renovació.
  • Estada especial.

 

El servei només proveeix dades registrades en les oficines d'Estrangeria no tenint accés a les dades de RCE (Registre Central d'Estrangers) pel que les dades que estiguen registrats en RCE i no en Estrangeria no seran retornats pel servei.

 

Pot consultar la següent documentació per a obtindre més informació del servici:

 Contrato Integración WS_CONSULTA_DATOS_RESIDENCIA_LEGAL

 Códigos de error SOAPFAULT_SCSP

 Ejemplo_Residencia_Legal.zip

 Ejemplo_Residencia_legal_Asincrona.zip

Per a interaccionar amb la Plataforma i consumir estos servicis consulte l'apartat relatiu a Com usar la plataforma.

Per a sol·licitar l'accés als dits servicis haurà d'omplir el següent formulari, firmar-ho digitalment pel titular de l'òrgan sol·licitant i enviar-ho a formularios_interoperabilidad@gva.es.

Verificar la validació de firma d'esta sol·licitud en https://valide.redsara.es/valide/

 Formulari Sol·licitud Accés

 Plantilla Procediments Administratius